❤ پـیـونـدی از نـوع مـحـبـت ❤

❤ پـیـونـدی از نـوع مـحـبـت ❤
وبلاگ دو تا جوون عاشق ... آره عاشق همیم ولی یه جور عشق خاص ... خیلیم همیدیگه رو دوس داریم
درباره وبلاگ

S_به وبلاگ من و عزیز ترین عزیز دنیا... داداشی عزیز تر از جونم خوش اومدی . . . P_آره راس میگه ولی عزیزترین عزیز دنیا خودشه بچه ها ........ S_باز این پویا لوس شد... بگذریم ... من ساحل هستم متولد فروردین 1372 بوشهر P_و منم پویا هستم متولد بهمن 1373 مازندران ..... S_همین دیگه..........P_چیچیو همین دیگه!!! بزار داریم حرف میزنیم ها ... S_پویا میزنمتا!!!............ p_هه باشه ...
نويسندگان
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 10917
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 97
تعداد آنلاین : 1



بزن ♫ بعدی عزیز من ►◄







قدش به عشق نمی رسید! غرورم را زیر پایش گذاشتم تا برسد... اما باز هم نرسید...!

 

توو زندگی حقایقی هست که... میشه فهمید ولی نمیشه فهموند... آدمها وقتی تو را

 نمی فهمند، ترجمه ات می کنند، به زبان خودشان!

وقتی دو تا دوست با هم صمیمی اند، مرگ فقط یکی را داغدار می کند ولی جدایی

 هر دو تا رو...

ای فلک گر من نمیزادی اجاقت کور بود! من که خود راضی به این خلقت نبودم زور بود؟

 من که باشم یا نباشم کار دنیا لنگ نیست، من بمانم یا بمیرم هیچکس دلتنگ نیست

 

بعضی وقتا دوست دارم وقتی بغضم میگیره، خدا بیاد پایین اشکامو پاک کنه دستمو

 بگیره و بگه: آدمها اذیتت می کنن؟ بیا بریم پیش خودم...

گاهی شاپرکی میگیری، خیلی آرام، تا رهایش کنی... شاپرک میان دستانت له

 می شود... نیت تو کجا و سرنوشت کجا...

تصمیمم را گرفته ام! آنقدر دور می شوم که خواب آمدنت را هم نبینم...

می دونی زیباترین منحنی دنیا چیه...؟! لبخندی که بی اراده رو لبهای یه عاشق

 نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه *........دوستت دارم........*

اگه یه روز همه فراموشت کردند من با توأم، اگه همه به تو ظلم کردند من با توأم،

 ولی اگه همه دوستت داشتند، شرمنده؛ من با اونام

توو دنیای منی، اما به دنیا اعتمادی نیست...

دریای شور انگیز چشمانت چه زیباست، جایی که باید دل به دریا زد همینجاست

چشمان تو همانند قهوه، تیره، تلخ، اما آرام بخش و اعتیاد آور

وقتی که دنیا دود شد، شاید فراموشت کنم* کاشانه ام نابود شد، شاید فراموشت کنم*

 آسان ز دستم داده ای، باشد به این هم راضیم* وقتی که اشکم رود شد، شاید فراموشت

 کنم* هرگز ز دستت اینچنین سیلی به احساسم نخورد* باشد بزن بدتر بزن، اما به دستانت

 قسم* وقتی که تارم پود شد، شاید فراموشت کنم

عشق یعنی با تو گشتن همکلام* عشق یعنی انتظار یک سلام* عشق یعنی دستهای

 رو به دوست* عشق یعنی مرگ در راهت نکوست* عشق یعنی شاخه ای گل در سبد*

 عشق یعنی دل سپردن تا ابد...

قرعه کشی تمام شد، تو به اسم دیگری در آمدی.... تقدیر جای خود، لااقل اسم مرا هم

 درون کیسه می انداختی

دوست داشتن ساده است، و باور کردنش سخت* تو ساده باور کن که من سخت دوستت دارم!!!

تو سکوت میکنی، فریاد زمانم را نمی شنوی! یک روز من سکوت خواهم کرد! تو آن روز

 برای اولین بار مفهوم *دیر شدن* را خواهی فهمید!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, ] [ 12:8 ] [ سـا حـل ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو